Alla inlägg den 2 december 2008

Av bambi - 2 december 2008 15:22

När jag var gravid så längtade jag efter Prouds fina tunikor och nu kan jag shoppa fina kläder till Zack från Proud istället.


Nu erbjuder Proud alla mina läsare 20% rabatt till och med den 23 december, perfekt tillfälle att shoppa julklappar alltså!


Gör så här:

Via internetbutiken www.proud .se.

Ange rabattkod: ”Bambibloggen” i kassan. 20% rabatt dras då automatiskt av innan du genomför din betalning.


I butiken på Karlavägen 48 i Stockhom.

Ange rabattkod ”Bambibloggen” i kassan. Personalen drar då av 20% rabatt innan du genomför din betalning.

Av bambi - 2 december 2008 12:41

Jag har lagt ut lite Odd Molly till försäljning på Tradera, bland annat en Odd Molly docka Odd Dolly som inte går att köpa, ullstrumpor, en jättefin blus "Odd Molly loves you", m.m Kika gärna!

Av bambi - 2 december 2008 11:51

Nu är dom här och städar... lite lustigt att ha några andra städandes hemma hos en... men skönt!!

Av bambi - 2 december 2008 10:51

Så här ser jag ut idag!


Stickad klänning från asos

Strumpbyxor i ull från Åhlens

Björn Borg skor från Nelly

Odd Molly sjal


Vi har inte fått upp stora spegeln ännu, så den står på golvet i hallen därav den konstiga bilden. Vi har inte riktigt bestämt vart vi ska den...


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Av bambi - 2 december 2008 09:45

Fastighetsskötaren ringde på tidigt imorse och hade läst mitt mail angående städningen. Vi pratade lite och han ringde en städfirma - "Städakuten" - som ska komma och städa. Dom skulle försöka hinna komma idag. Skönt att få städat! Jag har varit nära att börja städa en del själv, men jag har haft så hiskligt ont i höger axel och nacke. Jag vet inte om det är för att jag har burit på Zack en massa på höger sida eller vad det är... det värker hela tiden i allafall  :(


Fastighetsskötare sa att gamla hyresgästen kommer ju få betala för städningen. Hon kommer ju inte bli så glad. Jag kanske ska strunta i att svara när hon ringer, för jag vet inte om jag orkar med fler av hennes utbrott. Men om hon anser att hon har gjort rätt för sig när hon gav oss blomma och chokladen så kommer vi säga att vi ser det som ursäkt för att det inte var städat när vi flyttade in, men att självklart måste det bli städat också och en blomma kommer ju knappast ta och städa åt oss...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards