Alla inlägg den 29 december 2008

Av bambi - 29 december 2008 22:23

Jag blir lite inspirerad av alla andra bloggare som kör med sina frågestunder hit och frågestunder dit... är det något som ni vill veta om mig? Nåt ni är nyfikna på? Det skulle vara kul att veta vad ni vill veta mer om...


Jag lämnar kommentarerna öppna, så det är bara att fråga på (kommentarerna behöver inte godkännas)....


Om det blir några frågor så besvarar jag dom imorgon förmiddag  :)

Av bambi - 29 december 2008 19:53

Vi fick besök av min syster och två av hennes barn idag, det var jättetrevligt! Hennes son var med, han bor annars i Oslo och jobbar där för att spara ihop så att han kan resa runt i sydamerika ett halvår. För tre månader sen så fick han cancerbesked, men det är en av dom lindrigaste formerna (i lymfsystemet) så han verkade må väldigt bra ändå. Han skulle nog bara ta en till cellgiftsbehandling och förhoppningsvis inget mer förutom några strålbehandlingar. Det var skönt att träffa honom och se att han mådde så bra som han gjorde.


Min systerdotter gillar verkligen Zack och ville bara gosa med honom hela tiden  :)


Zack fick också en massa fina julklappar, bland annat en supersöt Bamse träningsoverall!

Av bambi - 29 december 2008 13:15

Zack testar sin hoppgunga han fick i julklapp!


Nu har jag bakat Kärleksmums tills vi får besök, den ska bara svalna lite sen ska jag fixa glasyren.


Vi håller på och planerar för en resa till Sälen där mina svärföäldrar har en stuga. Vi ska nog vara borta 4-5 dagar. Jag är inte så jätteförtjust i att åka skidor, sambon säger att det är för att jag aldrig riktigt har lärt mig åka. Jag brukar ploga ner för backarna. Men nu har vi inte varit till fjällen på länge och sambon vill så gärna åka... fast jag hellre hade lagt pengarna på en resa till ett varmt ställe...

Av bambi - 29 december 2008 11:30

Min syster och två av hennes barn är på väg hit, jag ska försöka hinna sprinag till ICA och handla och baka Kärleksmums... är lite stressad! Hoppas jag hinner! :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards