Alla inlägg den 5 december 2008

Av bambi - 5 december 2008 14:56

Vårkollektionen 2009 ska egentligen inte släppas förrän den 15 december, men den finns redan att boka hos flera webbutiker:


Sid and Sally

Country Dreams

FolkArt

Tintinstyle

Ajabajakids

Fashionabelle

Milk and Honey

Gucce


Några enstaka plagg ur kollektionen hittade jag även på Tradera redan!!!


Glöm inte att delta i utlottningen av fina barnkläder av märket Plastisock från TuffaTilda.se! Hela 3 stycken vinner = stora vinstchanser!

Av bambi - 5 december 2008 13:56

Charmtrollet sover just nu så jag ska försöka passa på och plocka lite i lägenheten. Vi har fortfarande flyttkartonger ståendes överallt och så har vi knappt satt upp några tavlor alls (som ni ser på bilden, helt tomt på väggarna). Tapeten i sovrummet är ganska tråkig tycker jag (som ni ser på bilden), den har svaga beige/bruna ränder. Eller som hon som vi bytte lägenhet med sa "pyjamasrandigt", hon påpekade även flera gånger att det var "märkestapeter" som var väldigt dyra och sååå snygga... och så hade hon letat så länge efter dom....


Hon hörde föresten av sig igår, hon ringde först (och jag svarade inte) och lämnade ett meddelande. Jag lyssnade av meddelandet och hon berättar att hon inte har flyttat telefonen så vi fick inte ringa några utlandssamtal på hennes telefon för det hade hon inte råd med. Vi har IP-telefoni så vår hemtelefon använder inte samma lina som hennes, så jag brydde mig inte om hennes meddelande. Men då får jag ett sms en timme senare, om samma sak... hon är ju jättenervös nu att vi ska ringa på hennes telefon... Jag som trodde att vi skulle slippa henne nu när flytten är klar... men icke! Hela tiden är det något nytt! Däremot så ska vi ringa hennes vänner angående min dator som dom hade sönder... så dom måste vi ha kontakt med. 

Av bambi - 5 december 2008 12:19

Nu när Zack har fått ett eget rum så önskar jag mig fina barnmöbler till rummet. Som dessa fina tidlösa vitmålade möbler från Millimini. Det är lite skillnad mot IKEAs barnmöbler, dessa möbler är personliga och hållbara. Möbler som håller för flera barn.


Mest gillar jag husbokhyllan, det är alltså en bokhylla format som ett hus. Jättefin att ha i barnrummet  :)


Just nu så erbjuder Millimini mina läsare 10% rabatt vid möbelbeställningar (dom har även andra fina saker i sin webshop, men rabatten gäller bara möblerna) till och med den 31 december. Ni behöver bara ange BAMBI-BLOGG vid beställningen så får ni rabatten!

Av bambi - 5 december 2008 11:00

Jag och lillplutten låg och pratade i sängen en stund imorse. Han tycker om att sitta på min mage och luta sig mot mina uppdragna ben. Skönt att han inte var gnällig så länge efter sin spruta igår. Nu är han sitt glada och pratiga jag igen  :)

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards