Alla inlägg den 9 december 2008

Av bambi - 9 december 2008 20:20

Jag letar fortfarande efter en fin plåtburk att ha kakor i (om ni vet nån så säg gärna till). Medans jag letade så hittade jag Tre rum som säljer en massa fina plåtburkar, bland annat den här ovan att ha tvättmedel i. Jag tänkte att den skulle passa perfekt nu när vi har fått en egen liten tvättstuga. Det känns lite trevligare att ha sitt tvättmedel i en sån här burk, så behöver gästerna inte heller se vilket billigt tvättmedel man köper  ;)


Burken har olika bilder runt om och ett bra handtag så att man kan lätt lyfta upp den eller ta med den till tvättstugan!


Men det finns även andra fina plåtburkar hos Tre rum, till exempel för te, kakao, salt, m.m En lite annorlundare julklapp som jag tror uppskattas mycket!


Du hittar fler julklappstips här.

Av bambi - 9 december 2008 11:27

Nu ska vi iväg och göra en massa ärenden och sen till föräldrargruppen. Fullt upp idag!! Men jag återkommer senare med tävlingar och fler inlägg  :)


Hihi.. jag har satt på Zack en stickad Nalle Puh väst idag så han ser ut som en liten gubbe. Jag har kommit på mig själv att jag klär honom mer och mer "pojkaktig", det måste bli skärpning!


Ses sen!

Av bambi - 9 december 2008 11:01

Här kommer ett en-minuters klipp med Zack, egentligen gör han inget speciellt han bara ligger i sin säng och pratar lite. Spelade in det för ca en timme sen. :)

Av bambi - 9 december 2008 10:34

Jag är världens gladaste idag för att jag har äntligen kommit i ett par vanliga jeans! No more mamma-jeans! *jippee*


Dock så är det ett par Seven jeans som jag köpte på Tradera som är 2 storlekar större än vad jag hade innan jag var gravid, men det är i allafall en början!


Sen att jag behövde ligga ner för att knäppa dom och att jag får en "muffinmage" spelar ingen roll... bara jag kan ha ett par vanliga jeans utan att känna att jag håller på att gå av på mitten  :)


Till jeansen har jag tagit på mig min skönaste Odd Molly top: "There is no past" #714 som är i 50% bomull och 50% viskos, en skön och mysig bastop.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards