Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av bambi - 2 oktober 2007 21:37

Här kommer den riktiga musikvideon till Kents nya singel Ingenting! Njut!

Av bambi - 2 oktober 2007 21:07

Jag fått 100 personer att rösta i min omröstning på 12 dagar! Kul att så många har röstat! Jag blev dock lite förvånad över resultatet då dom flesta av mina vänner och vi (jag och älsklingen) har tyckt om Rigar bäst. Det kommer nog att bli att vi byter till Rigar. Men det var roligt att se vad andra tyckte, för det är ett svårt beslut, att välja ett nytt efternamn! :)


Tack till alla som röstade!

Av bambi - 2 oktober 2007 20:59

99 personer har röstat på omröstningen, bara en till så har vi 100 röster! Kom igen rösta!

Av bambi - 2 oktober 2007 20:52

Jag fick ett sms förut av älsklingen som frågade om jag visste om sossarna är vänster eller höger. Jag blev lite sur och svarade "vänster, så klart." och tyckte att han var lite dum som trodde att jag inte visste det. Men tydligen så hade en av hans kompisars flickvänner inte vetat detta! Hon hade ingen aning om sossarna var vänster eller höger... så nu är dom tydligen lite osams på grund av detta! Kompisen tycker att det nåt som alla borde veta och känner att dom kanske inte har så mycket gemensamt eller är på samma nivå...  Konstig sak att börja bråka om... eller vad tycker ni?

Av bambi - 2 oktober 2007 17:45

Nu ska jag straxt se på Michael Moores senaste film: Sicko, som handlar om USAs sjuka sjukvårdssystem. Man har det ändå  ganska så bra här i Sverige...


Sen ska jag äta kycklingssallad med lite tzatsiki *mums*

Av bambi - 2 oktober 2007 09:42

Igår fick älsklingen sin present, jag hade skrivit ut listan på 100 saker jag älskar hos honom och så klippte jag och klistrade lite grann och la det i ett kuvert. Han fick det när han kom hem och han blev jätteglad! Han sa att det är den finaste presenten han har fått! :)


Tack Linda för tipset! :)

Av bambi - 2 oktober 2007 09:31

Top: Asos Woven Trim Piny Top

Kofta: Gina Tricot

Jeans: Sass & Bide Frayed Misfits Skinny Leg

Stövlar: Din Sko nya! 

Smycken: halsband från asos, Calvin Klein klocka, förlovningsring 


Titta gärna på gamla dagens outfit!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards