Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av bambi - 10 oktober 2007 21:39

Man får inte glömma att varje dag innehåller små mirakel... som verkligen gör livet värt att leva!


Dagens mirakel:

  • min underbara kroppsmassage som jag fick idag
  • min älskling som var så söt och köpte en brownie till mig idag
  • god kvällsmat: honungs- och pepparbiff *mums*
  • Top Model (trevligt att mysa framför tv:n)
Av bambi - 10 oktober 2007 18:29

Älsklingen kom hem med en av mina favvisar: en brownie från 7 Eleven! Jag har faktiskt varit super-duper duktig och inte ätit en enda brownie sen i somras!


Jag tycker att browniesarna från 7 Eleven är dom allra godaste, godare än Chokladfabrikens brownies till och med! *mums mums*

Av bambi - 10 oktober 2007 16:22

Nu har jag blivit masserad.. riktigt riktigt skönt var det. Känner mig väldigt avslappnad nu. Men det gjorde ganska ont när hon masserade min nacke... jag är nog lite öm där... men annars var det superskönt. Känns som om jag skulle kunna somna nu... är så avslappnad..  :)


Jag bokade in en till behandling till om två veckor. Då ska jag få medicinsk fotvård med massage, vilket innebär mjukgörande fotbad, klippning, filning och slipning av naglar och nagelplatta. Borttagning av förhårdnader, liktornar (det har jag inga!), nageltrång samt rensning av nagelband. Det låter som en jävla massa... visste inte att man kunde pyssla om fötterna så mycket! :)


Jag älskar friskvård! Tack jobbet!  :)

Av bambi - 10 oktober 2007 12:23

Nu ser jag bara fram emot min helkroppsmassage som jag ska få kl. 14.45 *jippee*

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards