Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Fråga från en läsare

Av bambi - 21 december 2008 13:47

Jag känner mig nästan som Blodinbella nu när jag skriver ett sånt här inlägg i bloggen, men jag tycker att frågan är värd att besvaras med ett helt inlägg och jag vet att många utav mina läsare är intresserade av Odd Molly.


Hej!

Vilken online shop tycker du har bäst sortiment på Odd Molly som också funkar bra som webshop? Jag har inte hittat någon bra brukar köpa på blocketoch tradera mest men skulle vilja köpa helt nytt för att slippa vänta på att rätt storlek.


Du har underbart härlig stil!


// Amistres


Svar: Min favoritwebshop som säljer Odd Molly är helt klart AjaBaja. Dom har ett stort sortiment och man kan hitta många ovanliga plagg. Jag har t.ex köpt min mörkblåa Hoodly Knit Jacket (just den färgen har jag inte hittat någon annanstans) och min lila Smallville Long Cardigan.


Det enda som jag har att gnälla över när det gäller AjaBaja är att dom inte svarar på mail (har mailat dom två gånger utan svar). Men jag har alltid fått grejer snabbt och dom har ett bra sortiment. Här ser ni några exempel ur deras sortiment:



Men jag har märkt att Odd Molly plaggen har blivit något billigare nu på Tradera! Inte alls samma hysteri som förut... är det låg konjukturen som har drabbat även Odd Molly?


Jag har fått ett par mail från några läsare sen jag la ut min mailadress under min presentation här på bloggen och det är verkligen jätteroligt! Mestadels har det varit frågor om Odd Molly och jag försöker svara så gott jag kan. Jag håller på och sammanställer en lista på webshoppar som säljer Odd Molly (har kollat igenom alla google-resultat när man söker på Odd Molly för att verkligen hitta alla!!). Det kommer snart!

 
 
åsa

åsa

21 december 2008 15:07

jag har fyndat odd molly på tradera det senaste, men jag tror mest på att det är för att det är december, tradera är alltid trögt dec-januari.

http://sannasmamma.blogspot.com

 
Julia

Julia

21 december 2008 15:47

sånna frågor får jag med, fast mer om skit snack :P

http://www.jsomijulia.se

 
trollpackan

trollpackan

22 december 2008 07:28

Skulle tro att lågkonjunkturen även kommer att drabba Odd Molly, det är ju redan flera klädföretag som har gått i konkurs...priserna på deras kläder kommer säkert att falla, och de kanske kommer att köra med fler reor för att bli av med grejer. Kanske även deras aktier faller?
Det är ju bara att titta hur det är i stan, mellandagsreorna har de ju nu innan jul, de började ju till Lucia.
Ha det skönt så här danföredanföredopparedan!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bambi - 7 januari 2009 20:33

Nu är det mesta fixat på nya bloggen så ändra gärna i era bokmärken/favoriter/länkar och börja prenumera på den nya bloggen:    http://www.femme.se/bambi/ ...

Av bambi - 7 januari 2009 18:21

Jag blir nästan svettig av att försöka lära mig PhotoShop och blogg.se ... jag håller nämligen på att flytta. Men blogg.se är tusen gånger krångligare än bloggagratis, men detta gör också att det finns tusen fler möjligheter på blogg.se. Men jag måst...

Av bambi - 7 januari 2009 17:30

Nu har det blivit prat om att gå till öppna förskolan i vår föräldrargrupp (vi har en mailinglista). Dom vill gå dit imorgon kl.10 då det är sångstund. Jag skulle gärna vilja komma ut och vara lite social och jag tror att Zack skulle kunna gilla det....

Av bambi - 7 januari 2009 16:59

Så här ser min nybörjar-photoshop bild ut. Det var inte så lätt det där med PhotoShop.. fanns ju miljontals med knappar.   Jag klistrade ihop två bilder, men jag ville egentligen att den ena skulle vara mindre än den andra men fick inte alls till de...

Av bambi - 7 januari 2009 14:33

Så här ser jag ut idag: Vit bastop från Odd Molly (en riktig favorit, vill ha fler i alla färger!)Isblå kofta från Odd MollyJeans från Seven for all mankind  Nu blir det bakad potatis med kycklingröra till lunch (sen lunch eftersom jag gick upp så se...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards