Alla inlägg under december 2008

Av bambi - 1 december 2008 09:49

Imorse badade mina två älsklingar i badkaret. Sötisar  :)

Zack verkade tycka att det var helt okej, varken läskigt eller jätteskoj. Han har ju bara badat i badbalja tidigare. Men jag tror att han kommer att gilla att sitta i badkaret och plaska sen. Det är ju en av dom största fördelarna med denna lägenhet, badkaret!

Av bambi - 1 december 2008 09:26

Vi har bestämt oss för att klaga till hyresvärden angående städningen så får vi se vad dom säger. Om hon sen säger nåt om blomman och choklad så säger vi att det såg vi som ursäkt för att städningen inte var gjord när vi flyttade in och att vi måste krångla nu. Vi är trötta på att låta henne komma undan med allt. No more mister nice guy!


Det finns fortfarande grejer att städa: ugnen, fläkten, utanpå köksskåpen, badrummet och toaletten. Så jag hoppas att hyresvärden kan ta hit nån som städar det, för jag orkar inte känner jag. Det är nog så jobbigt att flytta och städa sin gamla lägenhet, men sen att ha en liten 3-månaders bebis och städa sin nya lägenhet... nej... det pallar jag inte! Vi har massor kvar att plocka iordning, så det räcker mer än väl att göra och fixa! Jag är bara lite orolig att hyresvärden säger "Ja, men det får ni ta med hon som ni bytte med.". Får se hur det går...

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards