Alla inlägg under oktober 2007

Av bambi - 10 oktober 2007 18:29

Älsklingen kom hem med en av mina favvisar: en brownie från 7 Eleven! Jag har faktiskt varit super-duper duktig och inte ätit en enda brownie sen i somras!


Jag tycker att browniesarna från 7 Eleven är dom allra godaste, godare än Chokladfabrikens brownies till och med! *mums mums*

Av bambi - 10 oktober 2007 16:22

Nu har jag blivit masserad.. riktigt riktigt skönt var det. Känner mig väldigt avslappnad nu. Men det gjorde ganska ont när hon masserade min nacke... jag är nog lite öm där... men annars var det superskönt. Känns som om jag skulle kunna somna nu... är så avslappnad..  :)


Jag bokade in en till behandling till om två veckor. Då ska jag få medicinsk fotvård med massage, vilket innebär mjukgörande fotbad, klippning, filning och slipning av naglar och nagelplatta. Borttagning av förhårdnader, liktornar (det har jag inga!), nageltrång samt rensning av nagelband. Det låter som en jävla massa... visste inte att man kunde pyssla om fötterna så mycket! :)


Jag älskar friskvård! Tack jobbet!  :)

Av bambi - 10 oktober 2007 12:23

Nu ser jag bara fram emot min helkroppsmassage som jag ska få kl. 14.45 *jippee*

Av bambi - 9 oktober 2007 18:41

Carolina Gynning säljer sina möbler på blocket, med små filmer där hon presenterar vissa av möblerna... hon kommer nog inte ha nåt störra problem att sälja dom tror jag...


http://www.blocket.se/li?q=gynning&ca=11_s&th=1&c=0&w=1&aws=&awe=

Av bambi - 9 oktober 2007 16:04

Jepp, jag har bokat in en helkroppsmassage imorgon kl. 14.45 Ska bli så skönt! och så betalar ju jobbet! :)

Av bambi - 9 oktober 2007 08:12

Tisdagar är sköna dagar för mig, jag har psykologilektion på morgonen sen ca 3 timmars håltimme till min andra lektion som är engelska med min mentorsklass. Två mysiga lektioner och lite tid att rätta och planera. Tisdagar är härliga  :)

Av bambi - 8 oktober 2007 21:11

Hittade denna blogg (via Evelinas blogg) som handlar om en 20-årig tjej som har bröstcancer.


Verkligen läsvärd! Den får en att tänka till om livet och omvärdera en hel del saker i livet... Läs den!

Av bambi - 8 oktober 2007 19:18

Nu är jag upprörd! Fick precis höra på Nyheterna att dom ska ersätta Stockholms gator på Monopol med olika ortsnamn i Sverige. T.ex ska Stureplan ersättas med Mariefred?!?!?!


Jag kanske är lite konservativ... men när vi skulle flytta hit till denna lägenhet så var jag mycket stolt över att vår gata fanns med på Monopol! Tråkigt att jag inte längre kan vara stolt över det  :(


På Nyheterna så såg man en Mariefred-bo som var mycket glad över detta och sen en Stockholmare som tyckte att vi skulle protestera över detta. Ja, vi måste protestera!!!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards