Alla inlägg under juli 2008

Av bambi - 15 juli 2008 09:27

Jag har lyckats få tag i några bilder från mitt absoluta favoritmärkes höst och vinter kollektion. Jag har valt ut några favoriter (älskar deras koftor!):


Av bambi - 14 juli 2008 19:52

Idag har jag inte gjort mycket. Sov så dåligt under natten... så jag var jättetrött imorse. Har precis ätit lite grekisk sallad  *mums*


Imorgon ska vi titta på en lägenhet på Götgatan. Vi var ju och tittade på en 4:a vid Rosenlund förut, men vi ville inte ha den. Denna på Götgatan är bara en 3:a så vi är inte så jättesugna på den... vi vill helst ha en 4:a när vi ändå håller på och byter lägenhet. Men vi ska i allafall kika på den...

Av bambi - 13 juli 2008 13:47

Jag hittade en rolig sajt: Glada Grodan! Dom har en massa roliga tryck som man själv kan stryka på tröjor och så har dom en del tröjor med tryck. Ni ser mina favoriter här ovanför!  :)

Av bambi - 13 juli 2008 12:20

Jag håller på och kollar upp lite olika bokklubbar för dom minsta. Jag vill gärna att sonen ska läsa mycket, så jag har kikat lite på utbudet:


  • Nalle Puhs Babybokklubb (är vi redan medlemmar i)
  • Barnens bokklubb (verkar bra, men man kan inte bli medlem förrän barnet är fött)
  • Go' boken (har hört från vissa att dom inte är så nöjda...)
  • Lilla Svalen (men har hört flera som är missnöjda med denna också)
  • En bok för alla
  • Kråkes Bokklubb
  • Sagofabriken (Här kan man beställa personliga barnböcker med barnets namn, ålder, hemstad, etc. Så att barnet har en roll i boken!)
  • Favoritboken (Här väljer man också namn på alla som ska vara med i sagan.)
  • Sagoborgen (Här kan man beställa personliga sagoböcker, men även personliga nallar, handdukar, registreringsskyltar, mm)
Av bambi - 13 juli 2008 11:59

Man kan köpa detta fina halsband med sötvattenspärlor och bergskristall från Snö hos Rädda Barnen! Kostar bara 345 kronor och man stödjer Rädda Barnen!

Av bambi - 13 juli 2008 11:21

Vår bebis fick en kusin igår, min halvbror fick en son! GRATTIS!

Så nu kommer vår son ha 6 kusiner totalt (och bara på min sida)  :)

Av bambi - 12 juli 2008 20:21

Här kan man rösta på Veckans Pucko...

Av bambi - 12 juli 2008 19:26

Igår åkte vi och hälsade på svärföräldrarna, det var trevligt... men jobbigt... Jag börjar tycka att det är jobbigt att åka så långt (ca 2 timmars bilkörning) och sedan vara social i ett par timmar... så detta var kanske sista besöket innan bebisen är född.


Självklart ville alla känna bebisen sparka i magen... men så fort någon lägger handen på magen så lugnar han ner sig. Men imorse (vi sov över där) så var han duktig och hickade lite så att dom andra fick känna (vilket han nästan gör två gånger om dagen) :)


Lilypie Expecting a baby Ticker

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards