Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av bambi - 3 oktober 2008 18:19

Hera har lagt sig så gulligt i Zacks mjuklift. Hon verkar inte ha nåt emot honom eftersom hon lägger sig där hans doft finns. Jag har hört sånna skräckhistorier om husdjur som inte alls har accepterat att det har kommit en bebis i deras hem så att dom har kissat överallt och sånt. Det känns verkligen skönt att allt har gått bra när det gäller den biten! Men ibland får jag skuldkänslor för att vi inte gosar och leker lika mycket med henne nu när vi har Zack...

Av bambi - 3 oktober 2008 15:22

Fick hem ett brev från Gratis Godis idag fullt med godis *mums*. Jag tror att detta är tredje eller fjärde brevet fullt med godis jag får från dom. Alltid trevligt att få hem i brevlådan! Du kan bli medlem här.


P.S Jag kan även tipsa om Gratis Bio där man får biobiljetter och Gratis Make Up där man får presentkort hos Kicks!

Av bambi - 3 oktober 2008 14:34

Nu har jag och lillen promenerat fram och tillbaka till Ringens Centrum. Han sov under hela utflykten. Jag åt lite Yakiniku och shoppade lite.


Jag hade ju tänkt kolla på barnkläder på Lindex, men jag vet inte om dom hade det en trappa ner för jag hittade inte några och det fanns bara en rulltrappa ner och ingen hiss. Jag känner mig inte riktigt redo att trixa med barnvagnen i rulltrappan ännu... så det blev inget på Lindex.


Istället blev det pyjamas till lillen på H&M och ett par adidas skor (promenadskor) till mig på Zoe (på Götgatan).

Av bambi - 3 oktober 2008 11:27

Jag har fortfarande inte kommit iväg på den där långpromenaden... jag har suttit framför datorn och läst bloggar och druckit cola light och tiden bara försvinner!


Som nybliven förälder så dränks man i erbjudanden och kuponger. Det kan i och för sig behövas när man är småbarnsförälder... bra att spara så mycket pengar som möjligt. Fast det blir ju oftast tvärtom, att man handlar nåt man inte hade tänkt handla bara för att utnyttja kupongen.


Jag har inte brytt mig så mycket om kuponger tidigare... har inte orkat. Men nu har jag inte så mycket annat att göra om dagarna än att samla på mig bra erbjudanden och kuponger. Jag använde t.ex en kupong när jag köpte min nya vinterjacka!


Nu ska vi iväg till Lindex och utnyttja kupongen på 30% rabatt på valfritt babyplagg!

Av bambi - 3 oktober 2008 09:19

God morgon!


Solen skiner, men det är bara 8,8 grader ute... men det blir nog en långpromenad ute i solskenet ändå. Jag har sovit gott och har bara ammat en gång under natten så därför är jag uppe så här tidigt. Men jag ska nog lägga mig i sängen och läsa i Skuld av Karin Alvtegen som jag snart har läst ut, så det börjar bli spännande nu på slutet!  :)


Ha en trevlig dag!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards