Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av bambi - 8 oktober 2008 17:12

Zack är antagligen en förkortning på Zacharias som en ett grekiskt namn som betyder socker

Placering på namntoppen 2007: Inte i topp 100

Antal män med namnet i Sverige: 347


Källa: Svenska Namn

Av bambi - 8 oktober 2008 16:01

Dom fina liljorna som jag fick förra veckan har blivit ersatt utav denna fina blomma som jag fick idag utav kompisen jag lunchade med.


Det är tydligen Sydafrikas nationalblomma! Den ser riktigt häftig ut. Det ska bli spännande att se hur den ser ut när den har slagit ut mer.


Kompisen sa att man brukar ju köpa presenter till bebisen, men det är ju mamman som har gjort jobbet och borde vara den som får presenterna! :)

Av bambi - 8 oktober 2008 15:51

Jag har lite svårt att bestämma mig för vilken jag ska använda som presentationsbild...

Av bambi - 8 oktober 2008 10:15

Jag tog några kort på mig och Zack eftersom jag tänkte att det var dags att byta presentationsbild och då skulle det vara kul att ha med honom. Men det var ingen som blev riktigt bra på oss båda, antingen blev det en bra bild på mig men inte Zack eller tvärtom. Men jag funderar på att använda den längst till höger eller kanske ta nya kort... 

Av bambi - 8 oktober 2008 09:24

Idag är jag supertrött, lillen hade en massa gaser i magen under natten. Trodde att han hade blivit lite bättre, men nu var det som vanligt igen. Men det stod på förpackningen av Minifom att det kunde ta 2-3 dagar innan det blev bättre. Vi ska till BVC imorgon också, så får se hur det går inatt.


Idag ska jag luncha med en kompis i Västermalmsgallerian, annars hade jag legat kvar och sovit. Men jag vill inte ställa in lunchen, det var så länge sen vi träffades! Men vi ska bege oss dit idag, så det gäller att förbereda sig... amma innan man åker, byta blöja innan man åker... osv... Sen när vi kommer hem ska jag sova!

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards