Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av bambi - 15 oktober 2008 21:18

Jag blir så glad varje morgon när jag loggar in på bloggen och läser alla fina kommentarer ni skriver. Det värmer verkligen i hjärtat. Det är så roligt att det är så många som vill läsa bloggen också... för ett år sedan så hade jag ca 100-200 unika läsare per dag och idag har jag 700-900 unika läsare per dag!

 Statistik från Bloggtoppen.se


Jag vill ge något tillbaka till alla mina trogna läsare och tänkte därför lotta ut något gott från Chokladfabriken. Och vad passar bättre än en påse med lyxig drickchoklad att mysa med i höstmörkret?

Påsen innehåller 300 gr och vinnaren får välja mellan mörk eller ljus drickchoklad.


Eftersom jag vill belöna mina trogna läsare så ska ni svara på denna fråga för att vara med i tävlingen:


Vilken är min favoritdryck?

(Tips: Även fast jag dricker en massa cola light varje dag, så är det inte min favoritdryck.)


Lämna din mail eller bloggadress tillsammans med ditt svar bland kommentarerna. Jag kommer inte publicera kommentarerna förrän tävlingen är avslutad (så att ingen kan se vad dom andra har svarat).


--->  Tävlingen pågår till söndag den 19 oktober kl. 20:00.

Av bambi - 15 oktober 2008 17:20

Denna twilljacka hade lite Odd Molly-känsla tyckte jag. Det är nog för att den är lite klockad och har lite vintagelook.


Himla snygg var den tycker jag! Finns att köpa hos ONLY för bara 699 kr! (Vilket är betydligt billigare än en Odd Molly jacka!!)

Av bambi - 15 oktober 2008 15:23

Bambi är tydligen den filmen som får flest personer att gråta!


Det var länge sen jag själv såg filmen. Om ni undrar varför jag har valt nicket Bambi så kan jag berätta att jag har kallat mig det väldigt länge. Ända sen jag gick första året på gymnasiet (alltså 12 år sen).


När jag började gymnasiet så började jag chattaIRC. Det var en kille som nyligen hade gett mig komplimanger för mina fina bruna "rådjursögon". Så när det var dags att välja nick på IRC så blev det Bambi. Som 16-åring så tyckte jag att det var gulligt... och så har det bara blivit så att jag har kallat mig det sen dess... i 12 år... shit va tiden går fort...

Av bambi - 15 oktober 2008 13:55

Har precis kommit hem från en trevlig lunch med en vän och så besök på gamla jobbet  :)


Det är så smidigt att åka buss överallt med barnvagnen. Jag har märkt att alla är så himla snälla och artiga när man kommer med barnvagn. När jag var gravid var det nästan aldrig någon som erbjöd mig sin plats eller så. Men nu, så fort jag ska kliva på bussen så aktar sig folk och ursäktar sig.


Det var en kvinna som satt där man ska ställa barnvagnarna och det var bara hon som satt där och det får plats 3-4 vagnar, men hon skulle flytta på sig tyckte hon (vilket absolut inte behövdes)! Folk håller upp dörrar och erbjuder sig att hjälpa till att lyfta på/av barnvagnen på bussen. Jag som tyckte att folk hade blivit så kalla och oartiga  när jag var gravid (och jag klagade och gnällde över det en massa). Men så är ju inte fallet... det är ju tur att det fortfarande finns snälla och omtänksamma medmänniskor  :)

Av bambi - 15 oktober 2008 10:19

Den vanliga obligatoriska frågan när man träffas är ju "Hur är det?". Men när man har skaffat barn så tillkommer två obligatoriska frågor som alla frågar:


1.) Äter bebisen ordentligt? (alternativt: Ammar du?)

2.) Sover bebisen på nätterna?

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards