Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av bambi - 7 oktober 2008 21:14

Vi beställde dessa kort med Zack på för att skicka som tack-kort till alla som vi har fått presenter utav. Jag skickade iväg en bunt igår och min pappa ringde imorse och frågade om jag hade skickat nåt till dom eftersom dom fick hem ett tomt kuvert med min handstil på. Så då hade kortet åkt ur!


Det var tydligen inte så bra klister på kuverten, jag hoppas att alla andra fick sina kort! Jag har hört utav några att dom har fått, så jag hoppas att det bara var ett kort som hade åkt ur sitt kuvert. Jag skickade ett nytt till pappa idag och tejpade igen kuvertet ordentligt!

Av bambi - 7 oktober 2008 20:31

Vi fick hem några hyrfilmer från CDON idag, bland annat Sweeney Todd som vi har sett på nu under kvällen.


Filmen är en musikal och handlar om en frisör som har blivit dömd för ett brott han inte har begått så att den elaka domaren kunde komma åt hans vackra fru.


15 år senare återvänder frisören för att hämnas. Det är en väldigt annorlunda och mörk film. Helt klart en film man måste se! Jag ger den en 4:a av 5.


Kika gärna på mina andra filmrecensioner.

Av bambi - 7 oktober 2008 17:34

Jag fyndade denna fin-fina body av märket AppamanTradera igår för bara 29 kronor. Deras bodies kostar annars över 300 kronor. Märket har blivit väldigt hypad sen Angelina och Brads barn har synts i deras kläder.

Av bambi - 7 oktober 2008 13:01

Jag har fixat och grejat hela dagen. Hunnit med massor! Det är väl det som är fördelen med att gå upp tidigt  :)


Solen skiner så vi ska ut och promenera. Får se hur långt vi kommer eftersom det var två timmar sen lillen åt... han bli kanske hungrig snart igen.

Av bambi - 7 oktober 2008 09:26

Zack slog sitt rekord under natten och klarade sig hela sju timmar mellan två måltider! Han fick ersättning medans vi kollade på Simpsons, klockan 20 sen vaknade han inte förrän klockan 03 och ville ha mat! Jag är väldigt imponerad!


Även fast jag hade chansen att sova sju timmar i sträck, vilket jag inte har gjort på över en månad, så sov jag bara mellan 22-02. Vaknade 02 och undrade om inte han skulle vakna snart och ha mat...


Sen ville han ha mat igen klockan 07, så jag fick sova lite där emellan också.


Lillen äter minifom droppar nu före varje måltid, så att han inte ska bli så gasig i magen. Det märktes redan skillnad nu under denna natt då han inte alls höll på lika mycket och länge. Det hjälpte även att ge honom nappen, då blev han lugn och kunde somna.


Nappen är verkligen ett underverk ibland. Vi använder den bara som nödlösning än så länge, om vi t.ex är ute och han blir hungrig så ger vi honom nappen medans vi skyndar oss hem... och då håller han sig lugn och somnar ibland till och med.

Presentation

Omröstning

Vem är Zack mest lik?
 Mig
 Sin pappa
 Ingen av oss
 Båda
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards